Reacties

Reacties 101 - 150 van 224

Naam Reactie Datum
Sippie Bouwknegt Dirkje en Ate Jullie hebben wel een erg lange aanloop… 13 jun. '19
Marnus Rotte Hoi Ate en Dirkje, We kijken al uit naar de volgende… 13 jun. '19
Marilena Respect heb ik voor jullie, hoe dapper en wat een… 13 jun. '19
Maurice en Marieke Uytdewilligen Wat een belevenissen! Zo'n tocht als deze zal… 12 jun. '19
Evert tuinstra Kostelijk om zo jullie pelgrimstocht een beetje mee… 11 jun. '19
Wil Verduijn jullie krijgen het zeker niet kado !! Maar dankzij… 10 jun. '19
Liesbeth Tuijnman Een dweil is une serpillière, ha, ha. Stel en dat… 10 jun. '19
Tijn van Osch Jullie reisverslag inspireert om misschien toch maar… 10 jun. '19
Nathalie Koopman Wat zou het leven van een fietser zijn zonder wind,… 10 jun. '19
Sippie Bouwknegt Toen het vorige week hier zo hard waaide moest ik… 9 jun. '19
Marja Hakkoer Trouwens ik geniet van jullie verhalen. 9 jun. '19
Marja Hakkoer Oh wat dapper van jullie. Hopelijk komt er nu droog… 9 jun. '19
Tessa Hendriks Wat een inspirerende verhalen, het geploeter wat gelukkig… 9 jun. '19
Jan jansen Dank voor het prachtige reisverslag tot dusver. Ja,… 9 jun. '19
Bart en Jet Hallo Dirkje en Ate, Wat een avontuur al, nou ik vind… 9 jun. '19
Jaap en Piety Wel fijn dat als jullie zo moeten ploeteren door dat… 9 jun. '19
Jeroen Tja. Het hoort natuurlijk wel bij een echte pelgrimage.… 9 jun. '19
Thijn en perry Wat een enerverende dagen weer. Gelukkig schijnt de… 9 jun. '19
Noach Mooi geschreven, de boeiende reisverhalen. Heel veel… 9 jun. '19
Rein en Sietske Goed bezig Ate en Durkje. Al heel wat meegemaakt lezen… 9 jun. '19
Hermien Buurman Hallo Dirkje en Ate, tijdens mijn ontbijt genoten… 9 jun. '19
Liesbeth Tuijnman Wat is een dweil in het Frans.....Je schrijft heel… 9 jun. '19
Attje Meekma Wat in ferhaal wer, ik sjoch der elke kear nei út… 9 jun. '19
Loes Pieper Heerlijk om te lezen! Knap van jullie! Ik voel het… 8 jun. '19
Caroline Tjongejonge, samen kunnen behangen valt in het niet… 8 jun. '19
Wieger Lindeboom Wat weer een mooi verslag van jullie reis En jullie… 8 jun. '19
Alwin Kaashoek Leuk om te lezen. Dapper hoor, al die km’s fietsen.… 8 jun. '19
Pier Ja Dirkje, ik heb ook een jaar les van juffrouw Baars… 8 jun. '19
Marja en Jan Wat fantastisch en wat schrijf je leuk. Je zegt dat… 8 jun. '19
Hanneke Overduin Sterkte en veel plezier! En alvast een mooi en geestig… 8 jun. '19
Durk en Piety Weidenaar Hoop voor jullie dat het weer nu goed blijft. Goede… 8 jun. '19
Jaco Schoenmaker Een echte pelgrimstocht met afzien, maar zeer zeker… 8 jun. '19
Hermien Buurman Hoi Dirkje en Ate, elke keer weer een plezier om jullie… 6 jun. '19
Ank Hallo Dirkje en Ate, Het is leuk om jullie reisverslag… 5 jun. '19
Peter C Dag Dirkje en Ate, Bedankt voor jullie levendige reisverhalen.… 5 jun. '19
Liesbeth Tuijnman Vind jullie heel stoer, lees met plezier jullie reisverslag,… 5 jun. '19
Arie Kattouw Dag Ate en Dirkje, Ook wij lezen met veel plezier… 4 jun. '19
Petra van Wingerden Dag Dirkje en Ate, wat een avontuur! Ik bewonder jullie… 4 jun. '19
Ina schoenmaker Wat een mooie verhalen, een genot om te lezen,als… 4 jun. '19
Caroline Jullie krijgen het niet cadeau. Soms denk ik:”Het… 4 jun. '19
Mia en Therese Chapeau, Ate en Dirkje!! We genieten van jullie avonturen… 4 jun. '19
Alwin Kaashoek dag Ate en Dirkje, Jullie zijn een mooi avontuur begonnen.… 4 jun. '19
Hilal Ziet er heel goed uit en heerlijk om te lezen. Leuke… 3 jun. '19
Jacobien en Ton Een week onderweg en dan al zo ver! Heel veel respect… 2 jun. '19
Durk en Piety Weidenaar Ga zo door! Hier nu ook prachtig weer 2 jun. '19
Hermien Buurman Elke keer weer een genot om jullie verslag te lezen.… 2 jun. '19
Pieter en Akke Bedankt voor de prachtige verhalen. Veel fietsplezier,… 1 jun. '19
Sippie Bouwknegt Wij smullen van jullie belevenissen omdat ze voor… 1 jun. '19
Coby Hoi Dirkje en Ate, leuk om juliie ervaringen te lezen.… 1 jun. '19
AP Ziet er goed uit, en zo te zien ontwkkelen de klimbenen… 1 jun. '19

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »