Reacties

Caroline Jeetje, straks is net dan zover, het plein op en de… 25 jun. '19
Marilena Wat ontzettend goed van jullie. En heel leuk om jullie… 25 jun. '19
Paul Peters Ik geniet van jullie verhalen, maar ik ben ook zwaar… 25 jun. '19
Marja de Leeuwerk Echt een knappe prestatie met al die toppen die beklommen… 25 jun. '19
Joost Wat een tempo. Superverhaal hoor. Geniet van het behalen… 25 jun. '19
Hanneke Overduin Zet hem op! Het gaat jullie lukken....... En geniet… 25 jun. '19
Jan jansen Ik zag het al aankomen toen ik einde middag de kaart… 25 jun. '19
Josien en Jan Sterkte voor de laatste (kilo)meters. Petje af. 25 jun. '19
Marja Hakkoer Hoi Ate en Dirkje, wat zijn jullie kanjers. En wat… 25 jun. '19
Ina Mooie verhalen, en fijn dat er geen gekke dingen gebeurd… 25 jun. '19
Peter de Leeuwerk Ha kanjers, met stijgende bewondering lees ik jullie… 24 jun. '19
P.E. Smit prachtig en compleet reisverhaal. Het gaat nu echt… 24 jun. '19
Hermien Buurman Heb weer genoten van het verslag, onder het genot… 22 jun. '19
Henk Minnema Mooi om jullie reisverhalen te lezen. En dat orgel… 22 jun. '19
Dick Snijders Je bent er bijna! Top. 22 jun. '19
Ina Die ezel bepaalt wel het tempo! Als hij geen zin meer… 22 jun. '19
Edwin Wat goed dat jullie de tocht op geheel eigen kracht… 22 jun. '19
Liesbeth Tuijnman Die kleine dorpjes, een ezeltje, mooie kathedralen… 22 jun. '19
Jaco Schoenmaker De finisch nadert Ate en Dirkje. Super jullie belevenissen… 21 jun. '19
Jan jansen Benieuwd welke bijzondere steen jullie op de Cruz… 21 jun. '19
Bert Heel mooi allemaal. Jullie schrijven mooi. We “fietsen”… 21 jun. '19
Gerard en Annet Leuk om jullie belevenissen te lezen. Het lijkt mij… 21 jun. '19
Rein en Sietske Super bezig Ate en Dirkje. Vooral dat klimmen petje… 21 jun. '19
Attje Meekma Prachtich ferhaal en prachtige foto’s! In genot… 21 jun. '19
Pieter en Akke Jullie gaan als een speer !!! Geweldig. Een diepe… 21 jun. '19
Dick Klinkspoor Jaja, de Westlanders hebben zowel de trein als de… 21 jun. '19
Gerard H Geweldig jullie reisverslag, en waardering voor het… 19 jun. '19
Jaco Schoenmaker Gaat goed Ate en Dirkje ! Op naar de laatste paar… 18 jun. '19
Hermien Buurman Weer genoten van jullie verhaal. Goed bezig hoor🚴‍♀️👍.… 18 jun. '19
Jan jansen Ik merk dat ik inmiddels uitkijk naar het volgende… 18 jun. '19
Liesbeth Tuijnman Heb veel bewondering voor jullie. Dat klimmen en die… 18 jun. '19
Jeroen Tjonge nog ‘even’ en jullie zijn in Santiago.… 18 jun. '19
Caroline Volgens mij hebben jullie het goede ritme te pakken.… 18 jun. '19
Gosse Pier Moai om dizze tocht op ôfstân mei jim mei te belibjen!… 17 jun. '19
Coby Hoi Ate en Dirkje, met belangstelling en bewondering… 17 jun. '19
Henk en Sita Kiestra We genieten van jullie mooie reisverslagen. Succes… 17 jun. '19
Joost Een mooi beeld die Powerbank. Lekker aansluiten en… 17 jun. '19
Arie Kattouw Wauw, nog (maar) 600 km te gaan! Het einde van jullie… 17 jun. '19
Wieger Lindeboom Jouw verslag Dirkje is heel positief Maar uitdrukking… 17 jun. '19
Sippie Bouwknegt Jullie gaan echt als een speer. De gewenning zit onderhand… 17 jun. '19
Dick Snijders Je bent al op 3/4 van de tocht. Dat gaat snel. Bedankt… 17 jun. '19
P.E. Smit Peter S. Ik krijg er een beetje heimwee van en ben… 17 jun. '19
Jaco Schoenmaker Wat een mooie verhalen en vooral ook het samen genieten… 15 jun. '19
Tiny Wiegersma Hoi Ate en Dirkje, Heerlijk bij de kapper jullie laatste… 14 jun. '19
Caroline Ik lees tussen de regels door dat jullie genieten… 14 jun. '19
Marja de Leeuwerk Prachtig om jullie verhalen te lezen! Wat een bijzondere… 13 jun. '19
Rami Goed bezig! 13 jun. '19
Wieger Lindeboom Een goede reis door de Pyreneeën en rustig aan in… 13 jun. '19
Hermien Buurman Deze afgelopen dagen lijken wat relaxter dan de dagen… 13 jun. '19
Ina Zoekend naar de juiste cadans. Adem in - twee, drie,… 13 jun. '19

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »